AMG ile yarış pistinde her gün üstün performans.
Yarışçıları kıskandıracak performansıyla Yeni Mercedes-AMG GT, bir spor otomobilden beklenen her şeyi fazlasıyla karşılıyor. Mercedes-AMG GT’nin, yeni 4.0 litrelik motoru düşük devirde bile anında tepki vererek, üstün bir performans sağlıyor. Üstün sürüş dinamikleri onu, 0’dan 100’e 3.8 saniyede ulaştırabiliyor. Şüphesiz ki bu performans yarış pistinde rakibine tur bindirebilecek kadar üstün bir performans sağlıyor. İki kişilik bir otomobil olmasına rağmen pratik ve geniş bagaj bölümüyle uzun yolculuklarda da sınırsız konfor sağlıyor. Mercedes-Benz Akıllı Sürüş Teknolojisi ile yolculuklarınızda basit, rahat, konforlu ve güvenilir bir arkadaş oluyor.

AMG-GT-3

Sürüş, dinamik ve verimlilikle tanıştı.
Alüminyum çift salıncaklı süspansiyonu,1540 kg yüksüz ağırlığı, yedi ileri oranlı, çift kavramalı şanzımanı, çift turbo beslemeli V8 motoru, kilitli diferansiyel, spor süspansiyon kombinasyonu ile pistte çıktığındaki performansını benzersiz kılıyor. Motor ve ön-arka aks arasındaki ağırlık dağılımında yapılan ince hesaplamalar, otomobile düşük ağırlık merkezi ile yüksek viraj kavrama kabiliyeti katıyor. Beygir başına düşen 3.3 kilogramlık olumlu bir ağırlık oranı ile kendi segmentinde en üst noktada yerini alıyor. Aynı zamanda 9.3 litre yakıt tüketimi ile spor otomobiller arasında yakıt ekonomisi baz alındığında yeni bir kriter belirlemiş oluyor.

AMG-GT-4

Sportif duygu ve tutkunun saflığı.
Daimler Başkan Yardımcısı Gorden Wagener, Yeni Mercedes-AMG GT ‘yi kendi tarzında saf, duygu dolu bir otomobil olarak nitelendiriyor ve şöyle belirtiyor; “Nefes kesen oranları, heykele benzeyen güçlü yüzeyi ve akıcı hatlarıyla Mercedes-AMG spor otomobil ruhunu birleştiren yeni bir spor otomobil” . Yeni Mercedes-AMG GT sportiflik ve tutkunun saflığını temsil ediyor. Belirgin gücü, uzun kaputu, geniş tekerlekleri ile makyajsız bir güzelliği andırıyor.

Tutku, duygu ve mükemmelik.
GT’nin kokpiti güçlü bir kanat izlenimi yaratıyor. İç bükey şekilli kapıları ve dinamik merkezli konsol ile gerçek bir sürüş makinesini andırıyor. Spor koltuklar, direksiyon simidi ve gösterge panelinin üzerindeki mükemmel işçilik ve kalite adeta parlıyor.

AMG-GT-2

Yeni geliştirilen yüksek performanslı 4.0 litre hacimli, çift turbo beslemeli V8 motor
4.0 litre hacimli çift turbo beslemeli V8 motor GT için özel olarak geliştirildi. BlueDIRECT ailesinin en yeni üyesi olan yenilikçi sekiz silindirli motor, olağanüstü bir güç dağılımına sahip. Yüksek verimlilik sağlarken eş zamanlı olarak çevreye de uyum sağlayabiliyor. Yüksek verimlilik ve çevre uyumu nasıl birlikte oluyor diyenlere “duygusal V8 motor” ifadesi cevap niteliği taşıyor. Yeni AMG V8 motoru, turbo besleme ünitelerini silindirlerin dışına takmaktansa v konfigürasyonunun içine konumlandırıyor. Uzmanlar bunu “V’nin içindeki sıcak” olarak adlandırıyor. Kuru karter yağlama sistemi, motorun merkezkaç kuvvetinin yola verilmesini, yağ miktarından tasarrufunu ve aracın hızlanmasını etkiliyor. AMG V8 turbo motoru dünyanın ilk “V’nin içindeki sıcak” kuru karterli motoru olarak tanımlanıyor.

Sportif dinamikler uzun yolculuklarla birleşiyor.
Uzun yolculuklardaki sürüş dinamikleri ve konfor; yarış parkur performansı ve günlük kullanımın pratikliği ile yeni Mercedes AMG GT’de buluşuyor. Her şekilde ihtiyaçlar karşılanıyor. Tasarım aşamasında bütün mekanik ve elektriksel sistemlerin entegrasyonu için çok fazla sayıda test yapıldı. Süspansiyon, 3 aşamalı ESP®, kilitlenebilir diferansiyel, yol tutuşu, aerodinamik, lastikler, frenler ancak mükemmel bir mühendislik ve alanında uzmanların disiplinleri ve geri bildirimleriyle son haline getirildi. Karşınızda Yeni Mercedes-AMG GT.


modeller

    1 Yorum

  1. Burak Yavuz:

    Her zaman söylüyorum yine de bıkmadan söylemeye devam edeceğim..Porsche 911 ile BMW i8 varken kimse bu sınıfta tutupta Mercedes’e o kadar para vermez kimse kusura bakmasın doğruya doğru.Çünkü Mercedes Porsche ile ne teknik nede taktik anlamda asla yarışamaz bu bir gerçek.Bu sınıfta birincilik için en büyük rekabet Porsche ile BMW arasında yaşanacaktır bu bir gerçek.Öyle ki BMW i8’in bile şansı bugün Mercedes-AMG GT’den daha fazla.i8 hibrid bir araç olmasına rağmen sağladığı yakıt ekonomisi ve kendi çapındaki yeterli performansı ve tasarımı ile Mercedes’ten çok müşteri çalacaktır bu bir gerçek.Bence Mercedes-AMG GT’nin tek avantajı cidden çok şık bir iç mekana sahip ama performansı asla bir Porsche 911 ile rekabet edebilecek bir düzeyde değil.Yani i8’in bile şansı bugün Mercedes-AMG GT’den daha fazla.Bana sorsalar BMW i8 mi? Mercedes-AMG GT mi? diye tartışmasız i8 derim sonuçta BMW i8’in yanında Mercedes-AMG GT’nin araba olduğu bir hayli şüpheli..

  • SON EKLENENLER