XENTRY PORTAL

bülten 24 Oca 2018
0 YORUM
0 BEĞENİ

Satış Sonrası dünyasının yeni geleceği olan; tüm müşteri taleplerini %100 karşılayabilmek hatta onlar fark etmeden araç ile uzaktan arıza teşhisi yaparak öngörülü & proaktif yaklaşım sağlayan XENTRY Portal ailesi, sizlerin de desteği ile tüm fonksiyonlarıyla aktif şekilde kullanılmaktadır.

  • XENTRY Portal Pro ve XENTRY Portal Mobile, 2017 Ağustos itibariyle tüm servislerimizde hayata geçirilmiş ve %75 seviyesinin üzerinde bir kullanım oranı mevcuttur. Sistem hataları sizlerden gelen geri bildirimler sonucunda minimize edilmiş ve %90 üzerinde stabilitesi mevcuttur.
  • Mercedes Me Connect & Mercedes Me Adapter hizmetleri kullanıcısı müşterilerimizin Bakım Yönetimi ve Aşınma/Onarım fonksiyonlarından tüm servis taleplerini alarak, müşterilerinize proaktif yaklaşım sunma noktasındaki destek fonksiyonu XENTRY Portal Servis Yönetimi 2017 Ekim ayı içinde canlıya alınmış ve 130 adet müşteri talebi cevaplanmıştır.
  • EPC – Elektronik Parça Kataloğu sistemi 2018 yılı sonunda kapanacağı için; XENTRY Portal Parça bilgisi 2017 Aralık itibariyle pilot olarak servislerimizde uygulanmaya başlanmış, 2018 Nisan sonuna kadar tüm servislerimizde canlı uygulamaya geçilecektir. XENTRY Portal Parça bilgisi, EPC’de tüm fonksiyonların yanı sıra yüksek kalitesi resimler, gelişmiş arama özellikleri, parça stok ve fiyat bilgisi, parça paketleri hazırlama vb. ek özellikleri mevcuttur. Aynı zamanda sistem, BYS- Bayi yönetim sistemi ile %100 entegre çalışmaktadır.

XENTRY Portal sistemlerinin aktif kullanılması; servis sürecinde dijitalleşme ile kalmayıp, aynı zamanda müşteri beklentisini de yüksek seviyede karşılamakta ve atölye süreçlerinin optimum desteklenmesine yardımcı olmaktadır.

bülten
  • SON EKLENENLER