Dijitalleşen dünya ile birlikte, değişen müşteri hizmet anlayışı, pazar dinamikleri ve artan rekabet koşulların neticesinde; Mercedes-Benz marka otomobillerimizin teknolojik altyapısı ile uyumlu olacak şekilde yetkili servislerimizden randevu almak isteyen müşterilerimize yönelik, “Mükemmel Müşteri Deneyimi (BCE)” programı kapsamında yer alan “Online Servis Randevu” sistemini 2017 yılı Ağustos ayında hayata geçerdik.

Bu uygulama ile hedefimiz; müşterilerimizin yetkili servislerin müsait olduğu tüm zamanların genel bir tablosunu görmelerini ve ziyaret zamanını kolaylıkla planlamalarını sağlamaktır. Böylelikle müşterilerimiz kendileri için uygun randevu saatlerini kendi ajandaları ile karşılaştırabilir, Mercedes-Benz yetkili servislerinizin çalışma saatlerine bağlı kalmadan diledikleri zaman online randevu alabilirler.

“Online Servis Randevu” uygulaması, Mercedes.me portal’i üzerinden Mercedes me Assist sekmesinden giriş yapan müşterilerimizin ve Mercedes-Benz veya bayi kurumsal web sayfasından giriş yapan müşterilerimizin kullanımına sunulmaktadır.

Sizler de tüm müşteri kampanya iletişimlerinde (e-mail, sms ve sosyal medya post’u) “Online Servis Randevu” uygulamasının linkinin ve logosunu paylaşarak, uygulamanın iletişimini müşterileriniz ile direkt olarak yapabilirsiniz.

Film:

Online servis randevu uygulama linki için tıklayınız.

bülten
  • SON EKLENENLER