Geçtiğimiz yıl ilk kez düzenlenen “ODD Satış ve İletişim Ödülleri 2011 Gladyatörleri” bu yıl da heyecanlı bir finale sahne oldu. Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) başarılı şirket, ürün ve projelerini ödüllendirmek için düzenlediği organizasyon 9 Ocak Pazartesi gecesi Four Seasons at the Bosphorus’da gerçekleşti.

İletişim ve satış olmak üzere iki farklı bölümden oluşan törenin ilk bölümünde otomobil markalarının iletişim çalışmaları değerlendirilirken, ikinci bölümde en çok satış yapan ve satış payını artıran markalar ödül kazandı. Aday olup halk oylamasıyla jüri önüne gelen çalışmalar, jüri seçimiyle 17 kategoride değerlendirildi.

Ödül heyecanı
Otomotiv sektörünün yakından takip ettiği ve heyecanla beklediği 2011 pazar rakamları da aynı gecede açıklandı. Buna göre Türkiye’de 2011 yılında satılan otomobil ve hafif ticari araç miktarı bir önceki yıla göre yüzde 13,61 oranında büyüyerek 864 bin 439 rakamına ulaştı. Otomobil satışları 593 bin 519 adet, Hafif Ticari Araç satışları ise 270 bin 920 adede ulaştı. Satış bölümünde ödül alan firmalar, ödüllere paralel olarak hazırlanan ve ODD tarafından onaylanan logoların bir yıllık kullanım hakkına da sahip olacak.

Mercedes-Benz toplam 3 kategoride ödüllendirildi!

Satış ödülleri
-En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası

İletişim ödülleri
-Yılın Dergi İlanı
-Yılın PR/Etkinlik Uygulaması / Mercedes-Benz Roadshow


modelleryaşam

    3 Yorum

  1. fethi tolga kılıç:

    mercedes bence elektrikliye geçmeli arbaların camlarını kapututnu bagaj ve her yerini bir güneş enerjisi üreten panellrden oluşsa tabi arbanın tipi bozulmadan gizli snra o panellerden gelen elektrikle araba yol alsa ayrıca sürekli bir btaryada gece sürüşleri yağmurlu günler için şarj yapsa avustralyada böyle otomobiller var 120 km yapıyorlar bence bunun üzerinde çalışmalısınız ben tabi ne mühendisim nede bilgili biri fakat bu olsa ne şarj ne mazot derdi güneş varoldukça yola devam

  • SON EKLENENLER