Türkiye’nin en önemli moda etkinliği Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un dokuzuncu sezonu, 20-24 Mart tarihleri arasında İstiklal Caddesi’nde bulunan ve tarihi Cercle d’Orient binasını da kapsayan Grand Pera’da gerçekleşti.

Her sezon seçtiği tasarımcının defilesini sunan etkinlik isim sponsoru Mercedes-Benz Türk, bu sezon koleksiyonlarıyla toplumun farklı bir sosyal problemine dikkat çeken Deniz ve Begüm Berdan tasarım ikilisinin moda markası DB Berdan’ı destekledi. DB Berdan’ın Sonbahar/Kış 2017 defilesi, “sosyal medyada yaşanan ve gerçekleri pek de yansıtmayan hayatlardan” yola çıkarak ironik mesajlardan oluşan bir koleksiyon ve her zamanki gibi sürprizlerle dolu bir performansla tüm davetlilerin beğenisini kazandı.  DB Berdan ve Mercedes-Benz işbirliği, bu sezon yalnızca defile sunumu ile de sınırlı kalmadı. Marka bünyesindeki şehir hayatına hitap eden kompakt otomobiller “smart fortwo” ve “smart forfour”, DB Berdan tasarımlarıyla giydirildi. Yeni smart’ın vurguladığı sıra dışı görünümün DB Berdan markasının genleriyle buluşmasından doğan tasarımlar, MBFWI davetlilerini eğlenceli bir stille tanıştırarak büyük ilgi topladılar.

Kendine has bir yaşam tarzını moda ruhuyla buluşturan sezonunda “smart fortwo” ve “smart forfour” otomobiller ayrıca bu sezon ilk kez Mercedes-Benz Moda Haftası Araçları olarak kullanıldılar. Araçlar hafta boyunca İstanbul caddelerinde 10.000 km’nin üzerinde yol kat ederek MBFWI’nin özel davetlilerini defile ve sunumlara en stil sahibi biçimde yetiştirdiler.

Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un vazgeçilmez buluşma noktası Mercedes-Benz Lounge ise hafta boyunca 4.000’den fazla davetliyi ağırladı. Defile ve sunum aralarında davetlilerin dinlenme ve Mercedes-Benz’in ikramlarının tadını çıkarma fırsatı bulduğu Mercedes-Benz Lounge, ayrıca hafta boyunca dev bir ekranda Türk moda dünyasından farklı görüntüleri bir araya getirerek davetlilere sundu.

Mercedes-Benz Türk geçtiğimiz sezon başlattığı WhatsApp projesini bu sezon da devam ettirerek takipçilerini moda haberleriyle buluşturdu. Etkinlik Instagram hesabı olan @mbfwi’den paylaşılan numarayı kaydederek bu numaraya Whatsapp üzerinden “mbfwi” mesajı atan yaklaşık 700 kişi, hafta boyunca moda haftasından satır başlarını telefonlarından takip etme fırsatı buldular.

Mercedes-Benz Otomobil Grubu Pazarlama ve Satış Türkiye Direktörü Şükrü Bekdikhan, yeni sezon için görüşlerini şu sözlerle dile getirdi; “Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul, dokuzuncu sezonuyla da Türkiye’nin en önemli moda etkinliği olmayı devam ettirdi. Türk tasarımcıları ve moda sektörünün yetenekli isimlerini hem Türkiye’de, hem de uluslararası arenada desteklemeyi hedefleyen MBFWI kapsamında bu sezon defile ve sunumlar dışında modaya dair farklı etkinlikler 360 derecelik bir moda platformu sundu.  Dünyanın en prestijli trend tahmin ajanslarından Nelly Rodi’nin İlkbahar/Yaz 2018 ve Sonbahar/Kış 2018 sezonlarına dair seminerleri, “Fashion in Motion” başlığı altında titizlikle seçilmiş moda filmlerinin gösterimleri ile farklı marka ve tasarımcıların davetlilerle buluşacağı ‘pop-up’ mağazalar ile davetliler modanın farklı alanlarını bir araya getiren bir haftanın tadını çıkardılar. Marka ve tasarımcılara gerek tanıtım ve iletişim, gerekse satış anlamında bütünleşik bir platform sağlayan Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un global moda takviminde sürekliliğini dokuzuncu sezonda da devam ettirmekten ötürü gururluyuz.”

bülten
  • SON EKLENENLER