2011 Frankfurt Otomobil Fuarı’na damgasını vuran Mercedes-Benz; tamamen yenilenen B-Serisi, yeni cabrio SLS ve Viano’nun süper lüks Vision Pearl konsepti ile otomobil severlerin karşısına çıktı. Fuarda, S-Serisi’nin geleceğini işaret eden yeni hidrojen yakıt hücreli konsepti de tanıtan Mercedes-Benz, gelecek nesil modellerine dair ipuçları sunuyor. Yeni martı kanat F125 geliştirilmiş Sedan konsepti olarak nitelendiriliyor.

Dört koltuklu F125, altı barlı ızgarası ve yan hatları ile CLS-Serisi’ni anımsatıyor. Yeni konseptte konvansiyonel dört kapılı tasarımın aksine ön ve arka koltuklara erişim uzun martı kanat kapı ile sağlanıyor. Korbon fiber alaşım ve hafif, alüminyum takviyeli F125 sadece 1.700kg. F125 bugünün standart dingil açıklığına sahip S-Serisi’ne göre 97 mm daha kısa, 110 mm daha geniş ve 50 mm daha alçak.

Lüks görünüm ve geniş iç hacimin yanı sıra modern ve sade görünümü ile Mercedes-Benz yeni konseptin iç tasarımında geleneksel tarzına sadık kalıyor.
F125’de katlanabilir ön koltuk sayesinde arka koltuk düz olarak yatırılabiliyor. Temel komutların çoğu direksiyon simidinden kontrol edilerek sürücüye kullanım kolaylığı sağlıyor.

F125 hidrojen kullanarak elektrik üreten geliştirilmiş bir yakıt hücresi sistemi içeriyor. Bu elektrik de dört elektrikli motoru besleyerek konseptin büyük bir güce ve sıfır emisyona sahip olmasını sağlıyor.
Hidrojen tüketimi 100 kilometrede sadece 0,79 kg olan F125’in, sıfırdan 100 kilometre hıza 4,2 saniyede çıkacağı ön görülüyor.

Yeni konsepti tanıtan Dr. Dieter Zetsche “1000! Bu sizin yakıt ikmali için durmadan sadece elektrik ile gidebileceğiniz mesafe! 313 beygir gücüne sahip F125 ile sürüş keyfi için hiçbir eksik yok.” diyor.


modellerteknoloji

    1 Yorum

  1. fethi tolga kılıç:

    umarım okursunuz akıl vermek bana düşmez ama eğer kar etmek istiyorsanız bir strateji belirlememlisiniz.oda bilgiyle olur önce bir ülke veya şehirde kaç ototmobilin hurdaya çıktığını öğrenin bir senede kaç sıfıfr araba kaç ikiknci el araba satıldığını öğrenin sonra en çok hangi sinif arabanın satıldığını öğreninin alanların maddi durumunu öğrnin ve arabaların kaç senede değişildiğini istatistiklerle belirleyin diyelim 1000 araba hurda olup gitti o sene o ay 500 arabha satın alındı diğelim 400 ü compact50 orta 50 üst diyelim çoğu pejo seçti ve bu arabaların değişim süreci ortalama 6 sene bu şu demek her 6 senede bir 500 kişi araba değiştirecek yani 500 alım satım yapılacak ertesi sene 400 bir sonraki sene 300 bunun nüfusla maddiyatlada alaksı var ama ortalama değerler bizi 6 sene sonra üretmemiz gerekecek araba sayısına ulaştırır bu şu demek eğer 6 sene sonra 600 araba üretirsek bu büyük ihtimalle elimizde patlayacak hem zaman hem mal hem emek israfı engellenebilir.bu sayıyı belirledik diyelim bu sefer mercedes ten başka araba alanlara ulaşıp mercedes te neyi bulamayıp onlarda bukduklarını soracak ankey yapmalısısnız diyelim pejo 307 çok satıldı niye o dediniz bol parça ucuz fiyate düşük yakıt siz rakip b sınınfında bunları yapıp müşteriyi tatmin edereseniz onlarda mercedese döneceklerdir ayrıca daha ileri gidip her sene araba aalbilecek potansiyel kişileri mali kayıtları vasıtasıyla 6 sene sonra alabilecekleri ARBALAR dahi tahmin edilebilir ve ona göre daimler bank faizsiz araba mortgae ile o insanların isteklerini maddi açıdan karşılayabilir ülkeler bazında milli gelir milli gelirin illere insanlara dağılımı her sene hurda araç bilgisi bize pazar analizinde üretim ve satımda bu bilgiler çok fayda sağlar nacizane mercedese tavsiyelerimi dinlediğiniz için teşejkkürler

  • SON EKLENENLER