Benim açımdan G-Serisi, Mercedes-Benz tarafından üretilmiş en güvenilir model. 1970’lerin kutu gibi dış görünüşünü hala koruyor… G-Serisi temelinde mekanik bir model. İlk modelin ardından yıllar içinde teknolojik özelliklerle donatılsada mekanik açıdan değerlendirildiğinde sınıfının en iyi arazi araçlarından olmaya devam ediyor.

 

 

 

 

 

 

Günümüzde SUV genellikle şehir içinde kullanılıyor ve bu modellerden öncelikli beklentimiz de bu yönde. Fakat G-Serisi, M-Serisi ve GLK-Serisi muhteşem arazi araçları ve sahiplerinin girmeye cesaret bile edemeyeceği alanlardan kolaylıkla geçebilirler. Çamurlu yollar veya dik kayalar yerine, bu araçlar şehir bulvarlarında boy gösteriyor veya futbol takımları için otobüs görevi üstleniyorlar. Yüksek oturma pozisyonu şehir içinde çekici gelse de, kimse nehir içinden geçerken faydalı olacağını aklına getirmiyor. Burada benim düşüncem şu; G-Serisi’nin farklılığını yaratan şey, günümüzün lüksüne rağmen, arazi aracı olma özelliği en önce geliyor. G-Serisi’ni görür görmez, aklınıza arazideki su birikintileri akla geliyor. G-Serisi kullanmak gerçekten yapacağınız en doğru şey!

 

 

 

 

 

 

 

 

Buradan yola çıkarak G-Serisi’ni doğal ortamında değerlendirmek ve biraz da zorlamak istedik. G-Serisi’nin hem dinamik hem de arazi koşullarındaki performansını nasıl değerlendirebilirsiniz? Çevre koşulları bizim için önemli ve bence G 350 BlueTEC en mükemmel seçim… Şehir dışında düz bir yolda aracı zorlamaktansa, hem kavisli hem de tümsekli bir dağ yolu bulduk. Çamurlara batarak, ırmaklardan geçerek Bavaria Alpleri’ne vardık ve bir gölden diğerine kadar yarışmaya karar verdik. Dağ bisikleti ile Hristo Hristov, bu engebeli rotada avantaj sahibi ve kestirme yolları kullanma olanağı var. Makine, kas gücüne karşı… Videoyu izlediğinizde neler olduğunu kendiniz göreceksiniz!

Mercedes-Benz muhabiri: Matthew K.


modeller

    5 Yorum

  1. Engin Dağhan:

    Mercedes G serisinin yeteneklerini göstermeyi amaçlayan ama bunu başaramamış bir çekim olmuş. Bu araç bisikletin geçtiği gösterilen yerlerden geçecek yeteneğe sahip. Aracın asfalt ve stabil yollardan götürülmesini pek uygun bulmadım. Bu aracı Türkiye’de çok daha başarılı ve hakkını vererek kullanan kişiler var. Olmadı, çekimi Top Gear’e yaptırsalar daha başarılı olurmuş.

  2. Özgür Tamcan:

    Çekim yaptıkları yollar araba sürmeye müsait yollardı.Arabayı zorlayacak bir yer göremedim.Türkiye de köy yollarının çoğu böyle yollar hatta daha kötüsü.Daha güzel bir video çekilebilirdi.

  3. hacı ismail kahraman:

    absender
    mercedes-benz omnibusse
    evobus gmbh
    mehmet göktas
    vmm – vıd /hpc:l22
    h-martin-schleyer-str. 21-57
    d-68301 mannheim
    ———————————————————————-
    EVOBUS GMBH
    ein unternehmen
    der daimlerchrysler AG
    68301 MANNHEİM.
    ———————————————————————–
    MANNHEİM 8.11.05 – 68305 DEUUTSCHE POST EURO CENT 00400 F 741187
    ———————————————————————–
    sayın kahraman bey,
    telefonda belirttigimiz gibi ilgili dizayn bölüm çizimlerinizi geri iade etmemizi önerdi.
    size çalışmalarınızda başarılar dileriz.

    iyi çalışmalar ve selamlar.

    imza 1234567890
    mehmet göktaş.
    ———————————————————————–
    60 tan fazla oluşturulan çizimlerim. umarım evobus tarafından kopye edilmez. eger yeni çıkacak olan mercedes ve setra modellerinin çizim-dizayn çalışmalarıma benzemesi durumunda. olacak olan yasal her türlü savaşın yanısıra medya ile ortaya gelecek pozisyonları size bırakıyorum. tamamı dahil en ufak bir ayrıntıyı bile kullanmamanızı şiddetle istiyor ve rica ediyorum. sayın evobus ve daimler.

  4. Merter Can Koçan:

    Gerçekten de arabayı zorlamamışlar . Bu arabanın potansiyeli oldukça yüksek diye düşünüyorum . Öte yandan araba süper birader…

  • SON EKLENENLER