2 Şubat’ta New York, Los Angeles, Chicago ve Tampa’dan yola çıkarak 4 Şubat’ta Dallas’a ulaşan S, GL, E ve CL-Serisi takımları, dünyada ilk kez düzenlenen Tweet Race’te yarıştılar. Bu yarışta araçların depoları benzin yerine takımları takip eden kullanıcıların tweet’leri ile doldu, hatta taştı!

Sosyal medyada takip edilen bu ilginç yarışta ekipler Dallas’a daha önce varmak için birbirleriyle yarıştılar. 3 günün sonunda, 2.400 km uzunluğundaki parkur boyunca, toplam atılan 43.000’den fazla tweet’ten aslan payını “S” takımı aldı ve yarışı birinci bitirdi. Tweet Race’in devam ettiği günlerde Mercedes-Benz USA Facebook Hayran Sayfası üye sayısı tam % 300 arttı, Twitter’daki takipçi sayısı ise 70.000’i aştı. Tweet Race’i anlatan videolar toplamda 2 milyondan fazla izlendi.

Bu yarışın Dallas’ta sona ermesi elbette bir tesadüf değildi. Tweet Race otomobilleri tıpkı hafta sonu Dallas’ta düzenlenen Amerikan Futbolu Finalleri Superbowl’da yayımlanan Mercedes-Benz reklam filmindeki gibi şehre ulaşmak için yarıştılar. Tabii tek bir farkla: Tweet Race’te direksiyonda binlerce twitter kullanıcısı varken, reklam filminde otomobiller kendi başlarına hareket ediyordu.


yaşam
  • SON EKLENENLER