Yeni GLA 45 AMG ile Mercedes-Benz’in performans markası AMG, hızla gelişen kompakt SUV segmentinde dinamik bir duruş sergiliyor.

Tasarım, canlılık ve özgürlük
Mercedes-AMG girişimlerine kararlılıkla devam ediyor. Bunun en iyi örneklerinden biri Yeni GLA 45 AMG. Yeni model, Mercedes-AMG’nin SUV segmentinde sergilediği duruşun da bir göstergesi. Güçlü-özgün tasarımı, motor gücü ve sürüş performans, SUV’dan beklenenleri oldukça iyi karşılıyor. Dünyanın seri üretimdeki en güçlü dört silindirli motoru 265 kW (360 bg) güç ve 450 Nm tork ile yola çıkıyor. GLA 45 AMG, düşük emisyon değerleri ve yakıt ekonomisi ile de ön planda.

AMG’nin kendine has özellikleri
GLA 45 AMG sürüş dinamikleri konusunda da pole position’ı elinde bulunduruyor. 0’dan 100 kilometreye hızlanma süresi 4.8 saniye ve saatte 250 km (Elektronik olarak sınırlandırılmıştır.) maksimum hıza ulaşabiliyor. Standart, performans merkezli AMG 4MATIC sürüş ve AMG çift kavramalı 7 ileri şanzımanın birleşimi ile sürücüsüne, rahat bir sürüş imkânı tanıyor. Rakamlara göz attığımızda da görüyoruz ki, GLA 45 AMG, sınıfının en iyi performansa sahip arazi aracı. GLA 45 AMG’nin motor özellikleri de bunu destekliyor. AMG 2.0 litre turbo motor dünyanın seri üretimdeki en güçlü dört silindirli turbo motoru. 265 kW (360 bg) gücünde ve 450 Nm tork üretiyor. 133 kW’lık (181 bg) güç yoğunluğu, AMG yüksek performanslı turbo motoru, en güçlü spor otomobilleriyle eşdeğer kılıyor.

Çevik yol tutuş
GLA 45 AMG’nin AMG çift kavramalı 7 ileri şanzımanın üç farklı vites modeli sunuyor, vites tipine bağlı olan ikili debriyaj fonksiyonu modu ve optimum hızlanma için RACE START modu. çift debriyajlı şanzımanın avantajları arasında, çekiş gücünü kaybetmeden anlık vites değişimi, AMG çift kavramalı 7 ileri şanzımanın fonksiyonlarına bağlı özel hazırlanmış kontrol stratejisi, pürüzsüz vites değişimleri ve yüksek seviyede randıman sunuyor. GLA 45 AMG’de değişken AMG sürüş standart olarak geliyor. Bu 4MATIC sürüş sisteminin geliştirilmesindeki odak noktası performans ve dinamik ruh üzerineydi. 4MATIC sürüş sistemi hava koşulları ne olursa olsun motor gücünü en ideal şekilde yola aktararak en iyi çekişi sağlıyor.

Çevik yol tutuşunun anahtar noktalarından biri de aks teknolojisi: Geliştirilmiş sürüş dinamikleri için GLA 45 AMG’nin McPherson ön şaftı daha sert direksiyon dingilleri ve yeni elektrokinetik ile yerleştirildi.

Yüksek kalite çekiciliği
Tüm yüksek performanslı AMG otomobillerde olduğu gibi GLA 45 AMG’nin de iç aksamı kalitenin ön planda tutulduğu, sportif materyallerden oluşuyor. ARTICO el yapımı deri/DINAMICA mikrofiber kırmızı dikişli sportif koltuklar ve kırmızı tasarımlı emniyet kemerleri en az AMG DRIVE UNIT kadar uyumlu. Üçlü napa deri, çok fonksiyonlu, kırmızı dikişli spor direksiyonun tutuş alanındaki perfore deri ve direksiyon vites pedalları rahat bir araç kontrolü sağlıyor. Merkezi renk gösterimli AMG gösterge grubu, AMG ana menü ve RACETIMER el altında bulunuyor ve sürücüye bilgi veriyor. Kapı açıldığında ise, sürücü AMG’nin başlangıç ekranı tarafından karşılanıyor. Aygıt panelinin çerçevesi alüminyumdan yapıldı.


modeller

    2 Yorum

  • SON EKLENENLER