1960’ların başlangıcında 300 SE, Mercedes-Benz’in en güçlü yarış arabasıydı. En iyi performansını 1963 yılında Arjantin’de yapılan Grand Prix’de, birinci, ikinci ve dördüncü sırayı alarak sergiledi. Fotoğrafta gösterilen 300 SE yarışlarda yer almamış ve yarışlardan sorumlu Karl Kling tarafından şirket otomobili olarak kullanılmıştır.
Silindirler: 6
Motor Gücü: 230 beygir (169 kW)
Motor Hızı: 8500 devir
En yüksek hız: 230 km/s

Mercedes-Benz 220 S ve kardeş modelleri 220, 220 SE; dünyanın en güvenli gövdesi ile üretilen ilk araç olarak Béla Barényi tarafından patentli ilk otomobildir. Seri, “tailfin” takma adını, gövdenin köşelerinden ve solundan çıkan gösterge çubuklarına borçludur.
Silindirler: 6
Motor Gücü: 110 beygir (81 kW)
Motor Hızı: 5000 devir
En yüksek hız: 166 km/s

Mercedes-Benz 230 SL’nin göze çarpan özelliği, inanılmaz derecede sağlam duran, içbükey çıkarılabilir tavanıdır. 230 zaman içinde “Pagoda” olarak anılmaya başlandı. Bunun nedeni ise, tavan bölümünün, aynı ismi taşıyan Asya tapınaklarının çatı şeklini andırmasıydı.
Silindirler: 6
Motor Gücü: 150 beygir (110 kW)
Motor Hızı: 5500 devir
En yüksek hız: 200 km/s

Mercedez-Benz 1963’te yeni prestijli modelini tanıttı: 600. Bu limuzini 1965’te şirketin kendi otomobil filosu için, açılabilen tavanı ile tam teçhizatlı özel bir model olarak üretilmiştir. 30 yılı aşkın süre boyunca krallara, şansölyelere ve devlet başkanlarına hizmet eden 600 sağlam ve güvenlidir.
Silindirler: 8
Motor Gücü: 250 beygir (184 kW)
Motor Hızı: 4000 devir
En yüksek hız: 120 km/s

Mercedes-Benz LO 1112, Hector Prieto Buenos Aires’te 1969 yılında otobüs şoförü olarak görev yapmaya başlamıştır. Başkent Arjantin’de birçok özel otobüs firmasında gelenek olduğu gibi araç renkli boyanmış ve iç bölümü de maskotlar ve müşterilerin ilgisini çekebilecek ufak hediyelerle döşenmiştir.
Silindirler: 6
Motor Gücü: 120 beygir (88 kW)
Motor Hızı: 3000 devir
En yüksek hız: 97 km/s

Mercedes-Benz C 111, 1969 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıtıldı. Ziyaretçileri şaşırtan C 111 plastik kaportası ve martı kanat kapıları ile oldukça ilgi gördü. Satın almak isteyen ziyaretçiler olsada C 111, konsept model olarak tasarlanmıştı . Fotoğrafta görülen model ise 1970 yılından itibaren daha da geliştirilmiş bir versiyondur.
Motor Gücü: 350 beygir (257 kW)
Motor Hızı: 7000 devir


modeller

    1 Yorum

  1. hacı ismail kahraman:

    absender
    mercedes-benz omnibusse
    evobus gmbh
    mehmet göktas
    vmm – vıd /hpc:l22
    h-martin-schleyer-str. 21-57
    d-68301 mannheim
    ———————————————————————-
    EVOBUS GMBH
    ein unternehmen
    der daimlerchrysler AG
    68301 MANNHEİM.
    ———————————————————————–
    MANNHEİM 8.11.05 – 68305 DEUUTSCHE POST EURO CENT 00400 F 741187
    ———————————————————————–
    sayın kahraman bey,
    telefonda belirttigimiz gibi ilgili dizayn bölüm çizimlerinizi geri iade etmemizi önerdi.
    size çalışmalarınızda başarılar dileriz.

    iyi çalışmalar ve selamlar.

    imza 1234567890
    mehmet göktaş.
    ———————————————————————–
    60 tan fazla oluşturulan çizimlerim. umarım evobus tarafından kopye edilmez. eger yeni çıkacak olan mercedes ve setra modellerinin çizim-dizayn çalışmalarıma benzemesi durumunda. olacak olan yasal her türlü savaşın yanısıra medya ile ortaya gelecek pozisyonları size bırakıyorum. tamamı dahil en ufak bir ayrıntıyı bile kullanmamanızı şiddetle istiyor ve rica ediyorum. sayın evobus ve daimler.

  • SON EKLENENLER